smedbergandersson

JAG VANN!!

Kategori: Allmänt

MAM är ett företag som gör en massa babyprodukter. På Facebook har dem varje dag mellan den 26/3-5/4 haft en ny tävling där man kan vinna deras produkter. Det går ut på att hitta ett påskägg med en av deras produkter och sedan skriva en motivering. OCH jag vann hi hi!! Visste inte ens att jag vunnit utan fick ett litet paket idag med posten.

                                                     image description

Jag vann en bitring som kyler och som man kan sätta fast med hjälp utav ett clip. Inte varje dag man vinner något! Roligt!! Jag skrev denna motiveringen =):

”Likt en kylande glass för en sjuk hals, fungerar denna Cooler på ett liknande sätt. Kyler, greppvänlig och med ett klipp hålls den på sin rätta plats!”

Annars har jag idag städat min bil invändigt. Var lite bökigt att krypa där fram och tillbaka med en stor mage, men det gick och fin blev den. Nu ska vi bara byta däck och tvätta den utvändigt för att sedan ta bilder så vi kan sälja den. Känns lite onödigt att ha tre bilar även om jag kommer att sakna min lilla grå pärla!!

Kommentarer

  • Helen säger:

    Så kul! Grattis! Duktigt gjort! Ibland bryr man inte sig om tävlingar för man inte tror att det ska bli ngt men skam den som ger sig!!! Tack för ert besök ikväll! Så kul att se er:)))

    2012-04-06 | 22:58:13

Kommentera inlägget här: