smedbergandersson

Testpilot

Kategori: Testpilot

Jag är testpilot för två olika företag, Smartson och Buzzador och får därför möjligheten att testa olika produkter. Det kan vara allt ifrån godis, mat, kläder, bilar, skönhetsprodukter m.m. Oftast funkar det så att man själv får testa det och ibland får man även med små provburkar för att dela ut till nära och kära. Efter man testat lämnar man ett omdöme om hur det gått och vad man tyckte. Roligt tyccker jag, särskilt eftersom många saker hade man förmodligen inte testat annars.

Denna gången har jag fått möjlighet att testa Arlas God Morgon® BIFIDO. Den finns i smakerna apelsin, äpple, blåbär och nypon. BIFIDO är som Proviva med probiotiska bakterier som ska hjälpa till att hålla magen i balans. Jag valde med blåbärs smak och tycker så här;

"Är en god och lite tjockare juice!! Smaken är kanon, detta är så som blåbär ska smaka. Om man jämför med konkurrerande juice ligger denna nu på min topp ett lista. Liten nackdel att den innehåller mer sockerarter än konkurrenten. Nästa gång ska jag testa apelsin och se om den har lite syrlig smak, annars hade det varit önskvärt för en kommande tillökning i BIFIDO familjen."

image description

Kommentarer


Kommentera inlägget här: