smedbergandersson

En riktig Lunda-dag

Kategori: Allmänt

Igår blev det nästan en heldag i Lund!

Jag träffade underbara Ossowskiparet över en fika i AF-borgen. Blev ganska mycke barnprat =), blir lätt så när man går i väntans tider.

En sväng på UB för att hämta en bok till min mattekurs. En sväng om Jättekul i jakt på att hitta en säl, ett gosedjur. Som dem flesta vet var min favoritnalle en säl som än idag simmar runt bland mina kuddar hi hi. Så självklart ska lilleman också få en. Hitta en sötis, men ska se om jag hittar en större. Men gud var mycke leksaker det finns där!

                                              image description

Sedan bar det iväg till Nova. Har egentligen bestämt mig för att inte köpa mer kläder eftersom jag har ganska mkt i storlek 50-56, men jag kunde inte riktigt låta bli. Så det blev en färgglad onepice, 3 shorts och en t-shirt. Så nu börjar det bli lite ordning i lillemans gardrob. Syrran har varit inne på HM och fått några fler galgar, lite roligare att hänga upp kläderna.

image descriptionimage description

Jag fyndade även ett babygym, en matta och en färgglad mobil att hänga över sängen som spelar musik.

                                             image description

Idag har jag varit hemma 1 vecka. Känns verkligen som man har vilat upp sig. Av någon anledning så vaknar jag alltid runt 6-tiden helt pigg. Sen är jag vaken fram till Johan åker till jobbet vid 8-9 tiden sen sover jag en stund. Man får se vad det blir för rutiner, eller orutiner, sen när lilleman kommer. Han får gärna komma, väldigt snart =)!

Kommentarer

  • Helen säger:

    Så fina grejor du handlar, förstår hur kul det är att handla, finns ju hur mkt kul som helst. Mobilen var ju så söt! Ja nu längtar vi alla på lilla Guldklimpen:))) ha det Gott sötaste Martina... Kramisar

    2012-03-31 | 09:42:07
  • Jenny säger:

    Kul med en blogg.



    Ser att er pojk och Hugo kommer ha samma shorts i sommar!

    2012-03-31 | 15:18:09

Kommentera inlägget här: