smedbergandersson

Ny vecka

Kategori: Allmänt

Noop, inget nytt som har hänt på bebis fronten.

I lördags samlade jag nya vuxenpoäng, jag lärde mig sticka! Ha ha, ni skulle sett Johans min när jag berättade det för honom. Allt går att lära sig via youtube ;)! Just nu blir det en halsduk, lättast så nu innan man fått kläm på det. Nästa steg är att lära sig sticka efter mönster. På kvällen var vi ute på Sjöbo väster för att fira Caroline och Andreas födelsedagar. Dem bjöd på goda pajer och en mumsig chokladtårta i sitt nya fina hus!

                                          image description

Igår tog jag och Cindy en liten promenix i Oran. Skönt att komma ut och gå lite och få frisk luft, det går dock inte så snabbt ha ha. På eftermiddagen bar det iväg till Malmö för att lämna Johans farmor och hämta en vagga som går i deras släkt. Efter en McDrive i Staffanstorp styrde vi kosan mot Lund. Efter att ha hämtat kebabrulle/tallrik och sushi, bar det hem till Maria och André för filmkväll =)!

                                  image description

Kommentarer


Kommentera inlägget här: